Termeni şi condiţii

Termeni și condiții

Următorii termeni de vânzare și livrare se aplică pentru toate achizițiile efectuate pe somiera.ro cu livrare în Romania. 

Toate contractele de cumpărare de pe somiera.ro vor fi făcute în limba română. Cumpărătorii trebuie să aibă vârsta de minim 18 ani pentru a face achiziții  de pe somiera.ro

Acest site este operat de Vimary Global SRL, o societate cu răspundere limitată, organizată și funcționând în conformitate cu legile din România, având sediul social în Chiajna, str. Soseaua de Centura, Nr.55, jud. Ilfov, România, înregistrată la Registrul comerțului sub nr. J23/2920/2015, cod unic de înregistrare RO34778946, număr de telefon 0371 321 269 și adresă de e-mail office@vimary.ro.

 

1.PREȚUL PRODUSELOR

Prețul individual al produsului este afișat in detaliile produsului, in pagina sa, dar si in coșul de cumpărături.

  • Prețul unui produs include TVA si accize
  • Prețul produsului nu include costurile de transport.
  • Disponibilitatea si prețul produselor Vimary Global sunt supuse unor erori de tipar. Acest lucru se aplică atât pentru ofertele tipărite (broșuri si pliante publicitare) cȃt si pentru orice informație afișată pe somiera.ro. In cazul unei erori de preț, aceasta va fi corectată cat mai curând posibil.
  • Toate prețurile sunt actuale si sunt actualizate in mod regulat.
  • Prețul pe care trebuie sa îl plătiți este cel din momentul achiziției.

 

2.MODALITĂȚI DE PLATĂ

Somiera.ro va pune la dispozitie urmatoarele modalitati de a plati produsele comandate:

• ramburs, prin plata numerar catre curier la livrarea coletului;

• plata online cu cardul, prin sistemul MobilPay;

• plata cash la sediu Somiera.ro
 

PLATA LA LIVRARE

Puteți alege plata comenzii la livrare.

Pentru plățile în numerar, conform legii nr. 70 din 2 aprilie 2015 pentru întărirea disciplinei financiare, începând cu data de 9 mai 2015, suma maximă pe care Vimary Global o poate încasa de la o persoană fizică este de 10.000 lei pe zi. Pentru toate celelalte situații (persoane juridice, persoane fizice autorizate, întreprinderi individuale, etc) suma maximă pentru fiecare cumpărător este de 5.000 lei pe zi.  
 

MOBILPAY

În cazul plăților online, plata serviciilor de pe acest website este efectuată prin intermediul soluțiilor de plată online oferite de www.mobilpay.ro.

Pasul 1: După apăsarea butonului "Confirmă comanda și plătește” veți fi redirecționat către interfața securizată de plăți online MobilPay – cel mai mare procesator de plăți din România .

Pasul 2: Completați datele necesare pentru realizarea tranzacției în deplină siguranță. Prin MobilPay tranzacția dumneavoastră este protejată de cele mai înalte standarde de securitate la nivel mondial (PCI DSS) și de cele peste 100 de filtre antifraudă aplicate pe fiecare tranzacție.

Cu o istorie ce isi are originea la inceputul dezvoltarii afacerilor online la nivel national in anul 2005, NETOPIA mobilPay si-a construit profilul companiei – lider, prin abordarea tehnicilor si modalitatilor inovative si in permanenta corelatie cu dezvoltarea tehnologica si cu tendintele pietei.

Munca necontenita a echipei NETOPIA mobilPay pentru asigurarea celor mai performante, competitive si inovative solutii de plata online este recompensata permanent de cresterile fabuloase inregistrate periodic, astfel ca inca de la infiintare inregistreaza cresteri lunare de peste 50% in ceea ce priveste tranzactiile procesate, bazate atat pe achizitia de noi parteneri cat si pe conversia celor existenti.

Se prezintă in fata concurentei si a noilor clienti cu un portofoliu ce cuprinde mai mult de 3000 de decontari zilnice pentru comercianti, cu proceduri transparente si fara costuri aditionale.

 MobilPay garantează securitatea sistemelor sale informatice. Mai multe informații despre politica de confidențialitate MobilPay, puteți găsi aici: https://www.mobilpay.ro/public/politica-de-confidientialitate/

 

3.CONFIRMARE COMANDĂ

În momentul  in care ați finalizat comanda veți primi un e-mail cu confirmarea comenzii. Confirmarea comenzii trebuie sa conțină următoarele informații: 

  • Comanda dumneavoastră
  • Adresa de livrare
  • Modalitatea de livrare
  • Numarul de urmarire
  • Modalitatea de plată
  • Preţ/preţurile

Comanda reprezintă oferta noastră de cumpărare. Rețineți că e-mail-ul de confirmare a comenzii nu trebuie considerat acceptarea finală a comenzii dumneavoastră de către Vimary Global.

Se considera finalizata comanda in momentul in care beneficiarul o confirma telefonic furnizorului. Comanda nu se livreaza niciodata daca beneficiarul nu o confirma in prealabil. Prezentul contract intra in vigoare la confirmarea telefonica a comenzii de catre unul din operatorii somiera.ro

După încheierea contractului, comanda dumneavoastră nu mai poate fi modificată (cu toate acestea, aveți dreptul să o anulați.

Până la momentul încheierii contractului, putem refuza livrarea unui produs. Dacă refuzăm să vă furnizăm un produs, iar plata a fost deja efectuată, va vom rambursa complet suma plătita pentru produsul respectiv, in conformitate cu politica de returnare a produselor. 

Facem tot posibilul să ne asigurăm că avem un stoc suficient din întreaga noastră gamă de produse, dacă produsul nu se mai regăsește in stoc vom încerca sa vă consiliem. Dacă din motive pe care nu le putem controla, nu putem livra un anumit produs, nu suntem răspunzători pentru acest lucru, însă ne vom asigura că nu veți plăti acel produs. 

 

4.RETURNAREA PRODUSELOR

Se pot returna doar produsele care se afla in aceeasi stare fizica in care au fost livrate: fara urme de folosire, in integritate totala (daca au avut accesorii este necesar sa le inapoiati), fara rupturi, in ambalajele originale.


Produsele pot fi returnate in urmatoarele doua cazuri:

Cazul 1
In situatia in care beneficiarul returneaza un produs din motive care il privesc:
- "nu imi mai place produsul";
- "mi-am dat seama ca imi doream altceva";
- "mi-am dat seama ca am comandat marimea gresita";
- "mi-am dat seama ca am comandat grosimea gresita";
- oricare alt motiv nejustificat invocat de beneficiar care nu reprezinta o greseala a companiei Somiera.ro. (produs defect sau marime/produs trimis gresit);
Compania Somiera.ro este responsabila doar cu returnarea banilor pe produsele comandate, nu si pe cheltuielile de transport de returnare ce revin direct in sarcina beneficiarului si doar in conditiile in care returnarea s-a facut in termenul de 14 zile calendaristice de la primirea produsului, conform OUG 34/2014.

Cazul 2
In situatia in care beneficiarul returneaza un produs din motive care ne privesc:
- produsul trimis are defect din fabrica;
- produsul trimis nu este cel comandat (v-am trimis alt produs/alta marime/alta specificatie);
ne cerem scuze pentru neplacerile cauzate, iar compania Somiera.ro. este responsabila cu returnarea banilor pe produsele comandate, cat si a cheltuielilor de transport de returnare a produselor.


Pentru a se putea efectua procesul de returnare a unui colet este necesar ca dumneavoastra sa anuntati intentia de returnare, prin accesarea zonei de pe site legata de retunarea produselor.

 

5.TRANSPORTUL

1.  LIVRARE LA MAGAZINUL Vimary Global – NU SE APLICĂ TAXĂ DE LIVRARE  

Rezervă şi ridică din magazin este valabilă pentru toate produsele disponibile in magazinul Vimary Global. Dacă alegeţi această opţiune, veţi primi un e-mail cu confirmarea comenzii, dupa care veți fi contactat telefonic de un operator somiera.ro pentru confirmarea comenzii. Comanda trebuie ridicată in timpul programului de lucru al magazinului din ziua plasării comenzii sau ȋn următoarea zi lucrătoare. Comanda va fi plătită in momentul in care o ridicaţi de la magazinul Vimary Global. 

2. LIVRARE LA O ADRESĂ OFERITĂ DE DUMNEAVOASTRĂ – LIVRAREA ESTE CONTRA COST 

Vimary Global are posibilitatea de a livra clienților de pe teritoriul României.

Va rugam să vă asigurați că datele oferite în comandă sunt corecte.

Termenul de livrare este de  2 zile lucrătoare.

In cazul in care beneficiarul nu este gasit la adresa mentionata la plasarea comenzii, curierul va reveni de doua ori in incercarea de a contacta beneficiarul. In conditia in care dupa cele doua incercari beneficiarul nu a fost gasit la adresa mentionata la plasarea comenzii, comanda va fi anulata si prezentul contract va fi considerat anulat.

Este posibil ca o comandă să sufere întârzieri in perioadele aglomerate si in perioada iernii datorită condițiilor meteo. 

Compania Somiera.ro nu poate fi considerata raspunzatoare pentru expedieri intarziate in cazurile:

• cazul fortuit: blocaje rutiere, surpari de teren in apropierea soselei, caderi de poduri, accidente rutiere, probleme mecanice ce pot aparea in modul de transport, etc.;
• cauze naturale: furtuni, incendii, inundatii, zapada sau inghet, etc.;
• cauze umane: razboaie, starea de asediu, greve, revolutii, etc..


3. COSTUL TRANSPORTULUI

Costul transportului difera in functie de localitatea in care locuiti, dupa cum urmeaza:

- in Bucuresti si Ilfov tariful este de 12 lei (TVA inclus) pentru primele 10 KG si plus 1.2 lei (TVA inclus) pentru urmatoarele kg cu Nemo Express Courier;

 

- in Bucuresti si Ilfov tariful este de 15.8 lei (TVA inclus) pentru primul KG si plus 1.4 lei (TVA inclus) pentru urmatoarele kg cu FAN Courier;

 

- in Bucuresti si Ilfov tariful este de 13.1 lei (TVA inclus) pentru primul KG si plus 1.2 lei (TVA inclus) pentru urmatoarele kg cu Urgent Cargus Courier;


- in restul localitatilor fara km suplimentari din Romania tariful este de 14.3 lei (TVA inclus) pentru primul KG si plus 1.1 lei (TVA inclus) pentru urmatoarele kg cu Nemo Express Courier;

lista localitatilor fara km suplimentari NEMO EXPRESS COURIER

 

- in restul localitatilor fara km suplimentari din Romania tariful este de 15.8 lei (TVA inclus) pentru primul KG si plus 1.4 lei (TVA inclus) pentru urmatoarele kg cu FAN Courier;

lista localitatilor fara km suplimentari FAN COURIER

- in restul localitatilor fara km suplimentari din Romania tariful este de 13.1 lei (TVA inclus) pentru primul KG si plus 1.2 lei (TVA inclus) pentru urmatoarele kg cu Urgent Cargus Courier;

lista localitatilor fara km suplimentari URGENT CARGUS COURIER

 

 

Costul returului difera in functie de localitatea in care locuiti, dupa cum urmeaza:

- in Bucuresti si Ilfov tariful este de 12 lei (TVA inclus) pentru primele 10 KG si plus 1.2 lei (TVA inclus) pentru urmatoarele kg cu Nemo Express Courier;

 

- in Bucuresti si Ilfov tariful este de 15.8 lei (TVA inclus) pentru primul KG si plus 1.4 lei (TVA inclus) pentru urmatoarele kg cu FAN Courier;

 

- in Bucuresti si Ilfov tariful este de 13.1 lei (TVA inclus) pentru primul KG si plus 1.2 lei (TVA inclus) pentru urmatoarele kg cu Urgent Cargus Courier;


- in restul localitatilor fara km suplimentari din Romania tariful este de 14.3 lei (TVA inclus) pentru primul KG si plus 1.1 lei (TVA inclus) pentru urmatoarele kg cu Nemo Express Courier;

lista localitatilor fara km suplimentari NEMO  EXPRESS COURIER

 

- in restul localitatilor fara km suplimentari din Romania tariful este de 15.8 lei (TVA inclus) pentru primul KG si plus 1.4 lei (TVA inclus) pentru urmatoarele kg cu FAN Courier;

lista localitatilor fara km suplimentari FAN COURIER

 

- in restul localitatilor fara km suplimentari din Romania tariful este de 13.1 lei (TVA inclus) pentru primul KG si plus 1.2 lei (TVA inclus) pentru urmatoarele kg cu Urgent Cargus Courier;

lista localitatilor fara km suplimentari URGENT CARGUS COURIER

 

Costul schimbului de produse difera in functie de localitatea in care locuiti, dupa cum urmeaza:

- in Bucuresti si Ilfov tariful este de 12 lei (TVA inclus) pentru primele 10 KG si plus 1.2 lei (TVA inclus) pentru urmatoarele kg cu Nemo Express Courier;

 

- in Bucuresti si Ilfov tariful este de 15.8 lei (TVA inclus) pentru primul KG si plus 1.4 lei (TVA inclus) pentru urmatoarele kg cu FAN Courier;

 

- in Bucuresti si Ilfov tariful este de 13.1 lei (TVA inclus) pentru primul KG si plus 1.2 lei (TVA inclus) pentru urmatoarele kg cu Urgent Cargus Courier;


- in restul localitatilor fara km suplimentari din Romania tariful este de 14.3 lei (TVA inclus) pentru primul KG si plus 1.1 lei (TVA inclus) pentru urmatoarele kg cu Nemo Express Courier;

lista localitatilor fara km suplimentari NEMO  EXPRESS COURIER

 

- in restul localitatilor fara km suplimentari din Romania tariful este de 15.8 lei (TVA inclus) pentru primul KG si plus 1.4 lei (TVA inclus) pentru urmatoarele kg cu FAN Courier;

lista localitatilor fara km suplimentari FAN COURIER

 

- in restul localitatilor fara km suplimentari din Romania tariful este de 13.1 lei (TVA inclus) pentru primul KG si plus 1.2 lei (TVA inclus) pentru urmatoarele kg cu Urgent Cargus Courier;

lista localitatilor fara km suplimentari URGENT CARGUS COURIER


 
NOTIFICĂRI DE LIVRARE

Din momentul în care dumneavoastră plasați comanda online și până la livrarea acesteia, este posibil să primiți următoarele notificări:

  • Când comanda este procesată in depozitul nostru, un e-mail de confirmare a comenzii, și atunci cand livram comanda dvs. curierului, un e-mail cu numarul de urmarire(AWB).
  • In ziua livrării veți primi din partea firmei de curierat un SMS care vă va informa că livrarea urmează să aibă loc în ziua respectivă.
  • Veți fi contactat de curier cu o oră înainte de livrarea efectivă.

Livrarea va avea loc in fața ușii blocului, ȋn cazul ȋn care locuiți la casă, livrarea se va face in fața ușii proprietății dumneavoastră.

Livrarile se fac de Luni-Vineri in intervalul orar 09:00-17:00. Inainte de efectuarea livrarii veti fi anuntat printr-un mesaj SMS sau veti fi contactat telefonic de unul din curieri pentru a confirma adresa de livrare. 

Daca in acest timp nu sunteti la adresa de livrare, puteti cere ca livrarea sa se faca la o alta adresa sau sa specificati un interval orar in care sunteti la adresa la care ati cerut livrarea la plasarea comenzii.

 

PRIMIREA COMENZII

În momentul ȋn care primiți comanda, vă rugăm: 

  • Să vă asigurați că numărul de colete primite sunt aceleași menționate pe AWB
  • Verificați toate coletele pentru eventuale deteriorări

În cazul ȋn care identificați că numărul de colete este mai mic/diferit de numărul menționat pe AWB, vă rugăm informați curierul şi notați acest lucru pe dovada de livrare. Orice discrepanță, indiferent cȃt este de minoră vă rugăm să o raportați cât mai repede posibil la numerele de contact somiera.ro

Vă rugăm să rețineți că, în calitate de client, aveți la dispoziție două 2 zile în care să ne aduceți la cunoștință cu privire la lipsa unor colete sau piese. Vă sugerăm să verificați imediat ce vă este livrată comanda. 
 

PRODUSE DETERIORATE

Dacă coletul/coletele par a fi deteriorate vă recomandăm: 

  • Refuzați livrare și menționați pe documentele de livrarea“ Refuzat datorită deteriorării” 

Astfel putem identifica motivul de deteriorare și facem tot posibilul să le prevenim pe viitor.

În oricare dintre situații, contactați somiera.ro pentru a raporta această problemă.

 

 

  • Produsul dumneavoastră are un defect de calitate?
  • Lipsesc componente din comanda dumneavoastră?
  • Comanda dumneavoastră a fost deteriorată ȋn urma transportului curierului?
  • Ai şi alte reclamații in legătură cu produsul 

Vă rugăm să contactați la numerele de contact somiera.ro sau folosește formularul asociat adresei de e-mail. Te rugăm să menționezi si numărul comenzii pentru a diminua timpul de verificare şi identificare a acesteia. 

Vă rugăm să aveți în vedere că o reclamație trebuie făcută într-o perioadă de timp rezonabilă din momentul identificării ei. 

Dacă Vimary Global aprobă reclamația, vom acoperi toate costurile de înlocuire ale produsului. 

 

6.POLITICA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Este important pentru noi să fiți în siguranță atunci când faceți cumpărături pe somiera.ro. Vimary Global operează somiera.ro și este responsabil pentru toate datele asociate. Respectăm Regulamentul european pentru protecția datelor 2018. 

Vimary Global nu stochează datele dumneavoastră personale în general, cu excepția cazului în care Vimary Global este nevoită în conformitate cu legislația in vigoare. 

În orice moment dumneavoastră puteți

  • Să depuneți o plângere la o autoritate de supraveghere Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu caracter Personal (ANSPDCP)
  • Solicita accesul, rectificarea sau ștergerea datelor cu caracter personal
  • Restricționați sau obiectați la prelucrarea datelor cu caracter personal
  • Solicitați transferabilitatea datelor, daca este cazul 

Vă informam că nivelul de protecție a datelor, așa cum este aplicată in prezent in țările din afara Uniunii Europene, nu este conform cu nivelul de protecție a datelor cu caracter personal aplicate în prezent în Uniunea Europeană.

Puteți obține informații suplimentare cu privire la datele personale pe care Vimary Global le stochează și procesează în legătură cu dumneavoastră, printr-o solicitare la adresa de e-mail office@vimary.ro. Mai mult, vă puteți opune prelucrării datelor dumneavoastră personale, solicitați rectificarea datelor dumneavoastră sau retrageți în orice moment consimțământul dumneavoastră pentru o astfel de prelucrare. Daca doriți sa retrageți consimțământul de prelucrare a datelor cu caracter personal sau doriți rectificarea lor vă rugăm să contactați somiera.ro. Dacă aveți vreo plângere cu privire la procesarea datelor dumneavoastră, puteți contacta Autoritatea Naționala de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu caracter Personal (ANSPDCP) 

Puteți obține o copie a datelor dumneavoastră ȋntr-un format structurat printr-o solicitare la adresa de e-mail office@vimary.ro. 

La Vimary Global, ne angajăm sa respectăm legislația actuală. Daca v-ați dat acordul pentru oricare dintre serviciile de mai jos, ne rezervăm dreptul de a vă trimite actualizări referitoare la termenii si condițiile noastre indiferent daca v-ați oferit sau nu acordul. Nu vă vom transmite alte tipuri de informații. 
 

CȂND PLASAŢI O COMANDA PE somiera.ro

Când plasați o comanda online pe somiera.ro si optați pentru plata online, plata este făcută printr-o conexiune securizată care vă asigură că informațiile dumneavoastră de plată nu pot fi accesate de o terță parte nedorită. 

Ce informații colectează Vimary Global ȋn conexiune cu achiziția dumneavoastră.

Când efectuați o comanda pe somiera.ro, plata este făcută printr-o conexiune securizata, Vimary Global, cod unic de ȋnregistrare RO34778946, va colecta si procesa urmatoarele date despre dumneavoastră.

  • Numele
  • Adresa
  • Numărul de telefon mobil
  • Adresa de IP de pe care se face achiziţia.  

Toate informaţiile vor fi tratate ca şi informaţii confidenţiale si vor fi utilizate pentru procesarea comenzii online si chestionarul de satisfacţie.

Informațiile dumneavoastră vor fi stocate de către Vimary Global. Aceste informații sunt stocate in siguranță.

Utilizăm astfel de date numai ȋn conexiune cu identificarea si expedierea comenzilor dumneavoastră, si pentru a va ajuta cu solicitările dumneavoastră.

Utilizăm adresa dumneavoastră de e-mail ca link in completarea comenzii şi ȋn scopul de a efectua sondaje. Dacă doriți sa primiți informații de marketing, precum newsletter-ul, este necesar acordul dumneavoastră.

Nu folosim numărul dumneavoastră de telefon pentru a va contacta pentru apeluri de vânzare. Veți fi contactat doar pentru confirmarea comenzii, dacă exista o problema cu comanda sau pentru a obține informații despre livrare.

Vimary Global transferă datele dumneavoastră doar firmei de curierat, datele au ca scop livrarea comenzii, nu transferăm, nu vindem si nu oferim acces la datele dumneavoastră altor terțe părți inclusiv altor companii.

Datele dumneavoastră pot fi utilizate in cazul unor anchete de efectuate de catre autoritățile statului, deoarece raportam plățile frauduloase. Eliberăm informații atunci când le consideram necesare pentru a preveni furtul si frauda de exemplu in legătura cu cardurile de credit.

Prelucrarea datelor personale este necesară pentru finalizarea comenzii dumneavoastră. Stocăm datele până la 5 ani de la achiziție. 
 

CȂND VĂ ÎNREGISTRAŢI PE somiera.ro

Fiind înregistrat pe somiera.ro cu un cont creat pe somiera.ro, aveți la dispoziție opțiuni speciale oferite de Vimary Global.

In scopul de a crea un cont personal pe somiera.ro şi creării unei publicități personalizate, Vimary Global, cod unic de înregistrare RO34778946, va colecta și procesa următoarele date personale despre dumneavoastră

  • Adresa de e-mail
  • Nume
  • Adresa
  • Număr de telefon

Toate informațiile vor fi tratate ca si informații confidențiale si vor fi folosite pentru crearea unui cont personal si pentru publicitate targetată. 

Prin înregistrarea unui profil pe somiera.ro sunteți de acord cu prelucrarea datelor dumneavoastră personale. 

Vimary Global va stoca datele personale pana ce dumneavoastră va ștergeți contul.

Baza legală pentru prelucrarea datelor dumneavoastră personale este consimțământul pe care l-ați furnizat.   
 

COOKIES

Scopul nostru este să oferim un site ușor de utilizat, cu informații relevante. De aceea folosim tehnologii pentru colectarea și procesarea informațiilor despre utilizarea site-ului nostru. Colectăm aceste informații prin așa-numitele cookie-uri. Printre altele, acest lucru înseamnă ca site-ul nostru isi aduce aminte de dumneavoastră , când reveniți pe pagina noastră, si putem crea statistici din care sa reiasă cum va comportați dumneavoastră si alți utilizatori pe site-ul nostru. 

De asemenea, folosim cookie-uri de la diverși parteneri pentru a vă oferi informații despre ce secțiuni ale site-ului nostru sunt vizitate de către utilizatori.

Puteți să vă schimbați acordul de acceptare a cookie-urilor sau puteți sterge cookie-urile în orice moment. Pe minecookies.org puteți găsi un ghid despre cum să faceți acest lucru în diferite browsere. Setările de cookie vor fi șterse automat după 12 luni. 

Rețineți că există părți din somiera.ro pe care le puteți utiliza numai dacă browserul dumneavoastră este setat să accepte modulele cookie. 

Unele informații pe care le colectăm pot fi publicate în formă anonimă, de exemplu informații despre numărul de utilizatori de pe site. Informațiile despre clienții noștri reprezintă o parte importantă a afacerii noastre și nu vindem sau dezvăluim aceste informații altor persoane decât dacă ne-ați dat acordul.

 

7.CÂND VĂ ABONAȚI LA NEWSLETTER

In scopul de a distribui newsletter-ul, Vimary Global, cod unic de ȋnregistrare RO34778946, va colecta si procesa urmatoarele date cu caracter personal: 

  • Adresa de e-mail
  • Nume
  • Adresa
  • Data nașterii

Stocăm datele într-o baza de date pe un server protejat.

Administratorul site-ului Vimary Global are acces la informațiile  dumneavoastră. Vă garantăm că nu dezvăluim şi nu vindem adresa dumneavoastră de e-mail unei alte companii. 

Dacă aţi primit newsletter-ul fară a oferi acordul dumneavoastră este posibil ca o persoana care o cunoașteți să vă fi trimis newsletter-ul.

Cand vă abonaţi la newsletter, aveți in vedere ca puteți primi 1-4 newslettere săptămânal pe e-mail de la Vimary Global. Newsletter-ul conține cele mai recente oferte, știri, informații despre campaniile actuale de produse. La înregistrare, sunteți de acord de asemenea, să primiți anunțuri referitoare la servicii, inclusiv memento-uri privind coșul abandonat pe somiera.ro, e-mail-uri ulterioare după efectuarea achiziției şi e-mail-uri ce conțin produse Vimary Global pentru care v-ați arătat interesul.

Va puteți dezabona de pe această pagină ȋn orice moment, accesând link-ul din partea de jos a newsletter-ului.  

Vimary Global,  va stoca datele personale până când vă retrageți consimțământul. 

Baza legală pentru prelucrarea datelor dumneavoastră personale este consimțământul pe care l-ați furnizat.

 

8.PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL ÎN CADRUL PROCESULUI DE RECRUTARE

1. INTRODUCERE

Prezenta Notă de informare are ca scop informarea candidaților la ocuparea posturilor vacante cu privire la identitatea noastră, datele cu caracter personal pe care le prelucrăm, scopul și durata prelucrării, precum și modalitatea în care aceste date sunt sau pot fi folosite în procesul de recrutare și se aplică cu privire la orice prelucrare și/sau utilizare de date cu caracter personal în cadrul procesului de recrutare (când aplicați pentru un post în cadrul companiei noastre, când vă contactăm pentru oportunități de carieră în cadrul companiei noastre, în cadrul unui interviu, precum și în orice interacțiune cu Vimary Global în considerarea obținerii unui loc de muncă în cadrul companiei noastre).

Vă rugăm să citiți cu atenție această notă de informare pentru a înțelege modalitatea de colectare și prelucrare a datelor cu caracter personal în cadrul procesului de recrutare. 
 

2. EXPRIMAREA CONSIMȚĂMÂNTULUI

Prin transmiterea oricăror date sau documente (curriculum vitae, scrisoare de intenție, scrisoare de recomandare, solicitare de informații privind posturile vacante ori procesul de recrutare etc) către Vimary Global, la adresa de e-mail office@vimary.ro ori la altă adresă de e-mail care aparține Vimary Global, precum și prin orice alte mijloace puse la dispoziție utilizatorilor, utilizatorul își manifestă consimțământul neechivoc pentru colectarea și prelucrarea datelor sale de către Vimary Global. De asemenea, utilizatorul consimte la o eventuală colectare și prelucrare de date cu caracter personal de pe rețelele de socializare ale acestuia, aceste date în legătură cu utilizatorul (candidatul) putând fi avute în vedere în cadrul procesului de recrutare. 

Dacă utilizatorul nu dorește ca Vimary Global să îi colecteze și prelucreze datele cu caracter personal, acesta nu va trimite către compania noastră, sub nicio formă, solicitări, date și/sau documente care conțin date cu caracter personal. În această situație, compania noastră nu va prelucra/introduce în baza de date a departamentului Resurse Umane datele cu caracter personal și este posibil ca utilizatorul să nu poată participa la procesul de recrutare și să nu poată fi luat în considerare pentru angajare.
 

3. CATEGORII DE DATE CE POT FI PRELUCRATE

În cadrul procesului de recrutare, Vimary Global va putea colecta și prelucra următoarele date cu caracter personal: 

  • Date cu caracter personal oferite direct de către candidat sau de terțe părți 
  • Date de identificare: nume și prenume, sex, domiciliul/adresa de contact aleasă de candidat, adresa de e-mail și numărul de telefon, starea civilă, data și locul nașterii, codul numeric personal - dacă este menționat de către candidat, naționalitate, informații privind permisul de conducere al candidatului;
  • Imagini foto și/sau video pe care candidatul le transmite companiei noastre (spre exemplu, imaginea atașată CV-ului candidatului);
  • Date privind aptitudinile, calificările și pregătirea profesională: studii, diplome obținute, calificări profesionale, cursuri urmate de candidat, recomandări, locuri de muncă anterioare, informații privind performanța profesională, venituri obținute, poziție/funcție, informații obținute de la foștii angajatori cu prilejul verificării informațiilor menționate în CV/scrisoare de intenție/scrisoare de recomandare, informații rezultate din verificările privind performanțele anterioare, onoarea și buna reputație a candidatului (pot fi avute în vedere inclusiv informațiile obținute prin rețelele de socializare ale candidatului);
  • Imaginile video surprinse de sistemele de supraveghere amplasate la sediul companiei noastre;
  • Orice altă informație oferită în mod voluntar companiei noastre de către candidat. 
  • Informații colectate în mod automat de compania noastră 

     

4. SCOPUL PRELUCRĂRII DATELOR CANDIDATULUI

Vimary Global va colecta și va prelucra datele cu caracter personal ale candidatului exclusiv în scopul desfășurării procesului de recrutare (recrutarea și selecția candidaților), respectiv: identificarea candidatului, evaluarea aptitudinilor și competențelor profesionale ale candidatului, verificarea onoarei și bunei reputații a candidatului, contactarea acestuia pentru interviuri și susținerea interviurilor, crearea cadrului potrivit pentru candidatul ce va fi selectat pentru angajare, stabilirea instruirilor necesare pentru adaptarea la cerințele postului, pregătirea măsurilor pentru semnarea contractului de muncă cu candidatul ales pentru angajare. 

Prezenta notă de informare acoperă verificările preliminare pe care le efectuăm și documentele transmise de către candidat companiei noastre în cadrul procesului de recrutare. Candidații selectați pentru angajare vor primi o notă de informare separată cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal ale angajaților companiei noastre.
 

5. DURATA PRELUCRĂRII DATELOR CU CARACTER PERSONAL ALE CANDIDATULUI

Datele cu caracter personal ale candidaților care nu au corespuns cerințelor postului vacant din cadrul companiei noastre sau care au refuzat oferta de angajare a companiei noastre ori dacă la momentul transmiterii datelor nu exista un post vacant în cadrul companiei noastre vor fi păstrate de Vimary Global pentru o perioadă de 6 luni de la finalizarea procesului de recrutare, dacă candidatul își manifestă în mod expres consimțământul în acest sens. Consimțământul pentru păstrarea datelor trebuie acordat în scris, în mod neechivoc.  La expirarea termenului de 6 luni, Vimary Global va șterge toate datele colectate de la candidați.

Vimary Global stochează datele colectate în procesul de recrutare pentru atingerea scopului avut în vedere la momentul colectării (conform punctului IV), compania noastră urmărind să folosească datele dumneavoastră în vederea contactării candidatului și oferirii unui post vacant în cadrul companiei atunci când acesta se ivește. 

Candidatul care are obiecțiuni cu privire la perioada de păstrare a datelor cu caracter personal sau care nu dorește să-i fie păstrate datele după finalizarea procesului de recrutare are dreptul de a solicita companiei noastre să îi fie șterse toate datele colectate. În acest sens, candidatul se va adresa companiei noastre la adresa de e-mail: office@vimary.ro
 

6. CUI DEZVĂLUIM DATELE CU CARACTER PERSONAL

Datele cu caracter personal ale candidaților sunt colectate și prelucrate de Vimary Global. Accesul la datele cu caracter personal este limitat numai angajaților companiei noastre cărora le sunt necesare aceste informații pentru scopurile declarate: conducătorii departamentului în cadrul căruia există postul pentru care a aplicat candidatul. 

Vă informăm că este posibil ca Vimary Global să dezvăluie unele date cu caracter personal către terțe persoane, însă numai în măsura în care o astfel de dezvăluire este necesară și numai următoarelor categorii de terți: 

  • contabili, avocați, auditori și experți, dacă datele candidaților sunt necesare desfășurării activității lor;
  • furnizori de servicii și sisteme IT;
  • autorități publice, în situația în care compania noastră are obligația legală de a dezvălui datele dumneavoastră. 

Datele cu caracter personal dezvăluite terților pot fi folosite de aceștia exclusiv în scopurile determinate de compania noastră (conform pct. IV). Vom lua toate măsurile rezonabile pentru a ne asigura că terții cărora le sunt dezvăluite datele candidaților respectă obligațiile de confidențialitate și securitate impuse de Regulamentul (UE) 2016/679. 

7. DREPTURILE CANDIDATULUI

1. Dreptul de a fi informat cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, la datele care fac obiectul prelucrării și sursa acestor date;

2. Dreptul la acces la datele cu caracter personal prelucrate de compania noastră; dreptul de a consulta registrul de evidență a prelucrării de date cu caracter personal și de a obține o copie a tuturor datelor prelucrate;

3. Dreptul de intervenție (rectificare, actualizare, ștergere) asupra datelor cu caracter personal;

4. Dreptul de a obiecta asupra prelucrării datelor cu caracter personal;

5. Dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale adoptate exclusiv pe baza unei prelucrari de date cu caracter personal prin mijloace automate;

6. Dreptul de a se adresa Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal, în situația în care nu sunteți mulțumit de modul în care vă sunt prelucrate datele ori de răspunsul transmis de compania noastră la o cerere formulată de dumneavoastră în legătură cu prelucrarea datelor;

7. Dreptul de a solicita ștergerea datelor sau încetarea activității de prelucrare a datelor, cu excepția situațiilor prevăzute de Regulamentul (UE) 2016/679;

8. Dreptul de a solicita transferul datelor cu caracter personal către dumneavoastră sau către un alt operator. 

8. MĂSURI DE SECURITATE

Vimary Global SRL se obligă să ia toate măsurile tehnice şi organizatorice necesare pentru asigurarea unui nivel de protecţie şi de securitate adecvat, în cadrul operaţiunilor efectuate asupra datelor cu caracter personal. În acest scop, bazele de date vor fi accesibile numai persoanelor autorizate, iar copierea datelor se va putea face numai la locul în care sunt gestionate. 
 

9. SOLICITAREA DE INFORMAȚII SAU FORMULAREA UNEI RECLAMAȚII. DATE DE CONTACT

Orice candidat poate contacta Vimary Global SRL prin următoarele modalități: 

  • La sediu: Chiajna, str. Soseaua de Centura, Nr.55, jud. Ilfov, România – în atenția Cretu Alexandru (Administrator);
  • Online: office@vimary.ro 

Candidatul poate contacta Vimary Global SRL dacă: 

  • Solicită revizuirea, modificarea, ștergerea datelor furnizate;
  • Are obiecțiuni față de operațiunile de prelucrare a datelor cu caracter personal/dorește să formuleze o reclamație cu privire la modul în care sunt prelucrate datele;
  • Dorește să primească o copie a datelor prelucrate de compania noastră;
  • Dorește informații suplimentare cu privire la drepturile sale în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal ori cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal (datele prelucrate, scopul prelucrării, modul de prelucrare, măsurile de securitate adoptate de companie etc); 

Vimary Global va lua toate măsurile rezonabile pentru a răspunde solicitărilor într-un termen de 30 de zile, în mod gratuit. Dacă este necesar, înainte de a răspunde unei solicitări, compania noastră poate solicita candidatului informații suplimentare în vederea confirmării identității sale. 

Dacă nu sunteți mulțumit de răspunsul primit la solicitarea dumneavoastră, aveți dreptul de a depune o reclamație la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal. Procedura de soluționare a plângerilor este disponibilă candidatului prin accesarea link-ului http://www.dataprotection.ro/?page=procedura_de_solutionare_a_plangerilor
 

9.JURISDICȚIE

Legea aplicabila este legea romana. Toate litigiile privind interpretarea, executarea sau incetarea prezentilor Termeni si Conditii se vor rezolva pe cale amiabila de catre reprezentantii partilor (beneficiar si furnizor). In cazul imposibilitatii unei intelegeri intre parti, solutionarea litigiului revine instantelor de judecata romane.